Desenvolupa el teu projecte amb l'assessoria d'experts voluntaris
Desenvolupa el teu projecte amb l'assessoria d'experts voluntaris

Sala de premsa

En aquest apartat trobaràs les notícies i novetats referents a VAE i organitzacions col · laboradores, així com informacions sobre aspectes alineats amb els seus objectius i missió.

14.12.2016
Ningún comentario
Lamentem comunicar que el Sr. Josep Buisan Zaragoza, soci fundador de VAE i primer president de l’entitat, va morir el passat 27 de novembre de 2016. El nostre mes sentit condol a la seva família. Per a VAE és una gran pèrdua, volem manifestar la nostra voluntat de que la seva influència que ens ha portat a ser com som no es perdi mai. Descansi en pau.
15.07.2015
Ningún comentario
Dins del nostre programa “d’emigrants emprenedors” , VAE ha signat un Conveni de Cooperació amb INICIA,  una ONG de Buenos Aires (Argentina) Aquesta iniciativa permetrà oferir un recolzament a emigrants  argentins i espanyols que vulguin emprendre un negoci , tant a origen com a destí i d’una manera totalment recíproca. Agrairíem que els interessats a participar-hi es dirigissin a Xavier Oses  xoses@vaecat.org o a Bev Colson   bcolson@vaecat.org
15.07.2015
Ningún comentario
Como parte de nuestro programa de “emigrantes emprendedores”, VAE firmó recientemente un Convenio de Cooperación con INICIA www.inicia.org.ar, ONG en Buenos Aires, Argentina. Esta iniciativa permitirá ofrecer apoyo a emigrantes argentinos y españoles que quieran emprender un negocio tanto en origen como en destino y de una forma totalmente recíproca. Agradeceríamos que los interesados en participar en este programa  se dirijan a Javier Oses xoses@vaecat.org o Bev Colson bcolson@vaecat.org

DECLARACIÓ DE VAE COM ENTITAT

D’UTILITAT  PÚBLICA

En data de 5de juny de 2015, el Departament de Justícia, Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques DE LA Generalitat de Catalunya, ens ha declarat Entitat d’Utilitat Pública.

Això fa que la nostra associació evolucioni a un “status” superior com a Entitat de servei , més compromesa amb la societat i amb més possibilitats de fer-ho

Aquesta consecució, ha estat un afer complexa i llarg, de més de tres anys, Cal agrair l’esforç que han realitzat els socis implicats.

Enhorabona!!!!

< Nuevo campo para texto >>

Si voleu fer cap comentari feu Clic a la capçalera de l'article i accedireu al Blog.

VAE, Voluntaris en Assessoria Empresarial

Parc Tecnològic Barcelona Nord
Marie Curie 8-14 08042 Barcelona

Correu electrònic: info@vaecat.org

També ens podeu trucar al telèfon: 933548643, el 606866117 o bé utilitzeu el nostre formulari de contacte.

També atenem a Sabadell i Cuni(contacteu)

Contacte / Contacto

Com arribar / Como llegar

VAE en xarxes socials